Prekių pristatymas atskiromis siuntomis

·      Jeigu užsisakėte kelias prekes, jos gali būti siunčiamos iš skirtingų sandėlių ir pristatytos keliomis atskiromis siuntomis.

Pristatymas per kurjerių tarnybą

·      Prekes Lietuvoje pristatome naudodamiesi skubių siuntų gabenimo tarnybų (DPD, DHL ir kt.) paslaugomis, darbo dienomis, nuo 8.00 iki 18.00 val. Prekės bus pristatytos per sutarta su pardavimo vadybininku laiką. Prieš atvykdamas kurjeris iš anksto susisieks telefonu ir suderins patogų siuntos pristatymo laiką. Pristatymo kaina priklauso nuo prekių svorio ir pristatymo vietos.

PRIEŠ PRIIMDAMI KURJERIO PRISTATYTĄ PREKĘ, atidžiai patikrinkite siuntos būklę!

·      Prekių pristatymo metu patikrinkite siuntos būklę. Įteikiant gavėjui pašto siuntinį, prekės pakuotė, apsauginė plėvelė, pakavimo juosta, siuntos lipdukai turi būti nepažeisti, o siuntinio svoris atitikti nurodytąjį.

·      Pastebėjus pažeidimus, turite teisę nepriimti prekės ir pareikšti pretenziją. Pagal LR Pašto įstatymą, priėmus siuntą ir pasirašius gavimo dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir visa atsakomybė už pristatytą prekę su išoriniais pažeidimais (jei tai nėra gamyklinis brokas ar/ ir komplektacijos trūkumai) tenka pirkėjui ir yra neatlyginama.

·      Jeigu pastebėjote išorinius pakuotės pažeidimus, NEDELSDAMI pažymėkite visus, net pačius menkiausius pažeidimus įteiktuose siuntos pristatymo dokumentuose.

·      Jeigu priėmėte siuntą ir prekės gavimo dokumentuose nenurodėte jokių pažeidimų, laikoma, kad siunta pristatyta nepažeista ir jokios vėlesnės pretenzijos dėl prekės pažeidimų nėra priimamos.